בניית אתרי תדמית

בניית-אתרי-תדמית

אתר הבית שלך הוא כרטיס הביקור שלך
האופן שבו הוא מעוצב או המיקוד שלו בתוכן הנכון
יכולים להוביל אלייך עשרות לקוחות חדשים.
מה צריך לבדוק לפני בניית אתר תדמית

7 הטעויות הנפוצות בבניית אתרים

1. אל תוותרו על הדומיין הישן שלכם !
בעלי עסקים רבים אשר מתחילים לבנות אתר בעל עיצוב חדשני קונים דומיין חדש מבלי לדעת שגוגל מקדמת את האתר גם לפי הוותק והדירוג שהדומיין הקודם קיבל. הדומיין הישן שלכם מקושר ומדורג ובאמצעות הפנייה שנקראת הפניית 301 יש אפשרות לקשר בין הדומיין הישן לאתר החדש.

2. אתר יפה הוא לאו דווקא אתר מקודם בגוגל !
זה לא מספיק להיות יפים אם אין מי שיסתכל עליכם. אתר מהמם ביופיו עם פלאשים ותמונות פעמים רבות מאט את פתיחת האתר שלכם על ידי הגולשים, וגורם לרבים מהם לנטוש אתכם. שנית גוגל לא קוראת כיתוב על תמונות. אם כתבתם את שם האתר כקובץ תמונה גוגל לא סרק את הכיתוב. יתרה מכך בגוגל לא ממש אוהבים אתרי פלאשים. מכל הסיבות הללו צריך לדעת שגם עיצוב האתר ברמה הגבוהה ביותר צריך להשתלב עם קידום נכון.
3. תוכן קידומי: אתר הוא לא עיתון, חשוב יותר שהכותרת תתאים לשאלות שאנשים מחפשים בגוגל מאשר שהיא תהיה כותרת מסקרנת.

4. באיזה מילים אתם משתמשים? איזו מילה תסייע לכם להתקדם בצורה הטובה ביותר בגוגל. יכול להיות שאת קוסמטיקאית מדופלמת אבל כמוך יש עוד אלפים . אבל קוסמטיקאית ברמת השרון זו מילה שיש לך יותר סיכוי להתקדם בה לתוצאות רלוונטיות בגוגל. יכול להיות שאתם ארגון סיוע נפלא, אך כמותכם יש מאות. חפשו את המילה המדויקת באמצעותה יש לכם סיכוי אמיתי שמישהו יראה אתכם. רק מחקר מילות מפתח, מחקר סטיסטי שבוחן מי המתחרים שלכם על המילה, מה התחרות עליה ועוד. יתן לכם את התשובה הנכונה.

5. תוכן. אסור לשים תוכן שכבר הופיע במקום אחר, באתר אחר. כמו כן התוכן צריך להיות כתוב בצורה שיווקית ולא בצורה חובבנית. ככל שהתוכן שלכם יהיה מעניין יותר אנשים ישהו באתר זמן רב יותר. בגוגל בודקים אתכם גם לפי מספר הדקות שבהם אנשים שוהים בכל דף.

6. אתר זה לא מספיק! אתר הוא כמו אוניה בלב ים שמנסה להגיע אל חוף מבטחים. רק באמצעות ספינות קטנות שמושכות אותה היא תוכל להתקדם. הספינות הקטנות הן כל כלי המדיה החברתית. אנשים צריכים לזרום אל האתר שלכם באמצעות פייסבוק, גוגל פלוס, בלוגים, טוויטר, פינטרסט, פורומים. כל אלו הם תומכי האתר שבלעדיהם תנועת הגולשים תהיה נמוכה.

7. בניית הירארכיה: גוגל בוחן אתכם לפי מפת האתר המסודרת. כל קטגוריה צריכה להוביל לתתי כותרות בתוך עמודים. לדוגמא אתר שמוכר פרטי אופנה. יחולק לפי קטגוריות ראשיות: בגדי ילדים, נשים, גברים. תחת כל קטגוריה כזו תופיע תת קטגוריה. לדוגמא מתחת לקטגוריה נשים יופיע: חצאיות נשים, מכנסי נשים, תיקי נשים , נעלי נשים. וגם בתוך המאמרים הפנימיים תתבצע החלוקה. דבר זה מקל על הגולשים שחיפשו נעלי נשים להגיע אליכם.

בהצלחה רבה !

באמצעות בנייה נכונה של האתר, יותר מבקרים ישאירו עבורך יותר פרטים כדי לחזור אליהם.
אז למה שהוא לא יראה ויקרא באופן המושלם ?