מיתוג מחדש

מיתוג מחדש לבניית מוניטין חיובי

  • מה שקובע היום איזה מוצר הוא הטוב ביותר, אינו איכות המוצר אלא המוניטין שלו.
  • כשלקוחות מעונינים במוצר שלך, הם לא מסתפקים באתר יפה או בפרסומת נחמדה
    רוב הלקוחות יבקשו לעמוד על טיב המוצר או המוניטין שלכם באמצעות מנוע החיפוש
  • הם מחפשים המלצות או ביקורת מגולשים אחרים, בוחנים את המעורבות שלך כמוביל דעה בפורומים
  • הם בודקים אותך מול המתחרים, חשים את השפה המקצועית שלך ועוד.

מיתוג מחדש באינטרנט

(ORM) הוא תהליך של בניית זהות חיובית ודחיקת תוצאות שליליות מהעמוד הראשון לדפים הנמצאים עמוק יותר ברשת. מיתוג מחדש באינטרנט נעשה בין השאר באמצעות חידוש אתר האינטרנט, בלוגים, פעילות במדיות החברתיות, השתתפות בקבוצות דיון, פורומים וקבוצות עסקיות, פרופילים עסקיים, גיוס הצבעות גולשים, פרסום מאמרים מקצועיים, ניטור ביקורות צרכנים וזיהוי בעיות הדורשות טיפול של מחלקת שירות לקוחות, פרסום תמונות ברשת, הפקת סרטונים באתרי סרטים כמו יוטיוב ועוד.

מיתוג אישי

מיתוג מחדש איננו שייך רק לעסקים אלא גם לאנשים פרטיים ואנשי ציבור שזקוקים לנראות חיובית באינטרנט. לפני כל ראיון עבודה, היה בטוח שהמעסיק קורא עלייך קודם בגוגל. האם אתה יודע מה בדיוק הוא קורא שם ? האם התוכן שהוא קורא נתון לשליטתך ? האם הוא חיובי ?

פרסום שלילי

היכולת של גולשים לפגוע במוצר שלכם באמצעות פרסום שלילי היא קלה להחריד. בכל רגע נתון כל אדם שמעוניין בכך יכול להכפיש אתכם חלילה, או לייצר סביבכם באז שלילי באמצעות שמועה מופרכת. קידום מוניטין מאפשר לכם לקדם את חוות הדעת החיובית עליכם, ולהותיר הרחק את זו שיכולה לפגוע בכם.

מיתוג נכון הוא נכס. ככל שהתחרות ברשת צוברת תאוצה, אין די בפרסום רגיל. הלקוח חייב לשפוט באמצעות כלי מדידה מי מהעסקים השונים הוא האפקטיבי ביותר עבורו. כאשר יש ברשת חמישים אתרים למורי נהיגה בירושלים, תלמיד אינו יכול לשפוט באמצעות הפרסום האם מורה אחד עדיף על משנהו. הדרך היחידה שלו לוודא מיהו המורה לנהיגה הטוב ביותר בירושלים הוא באמצעות תחקיר פרטי משלו ברשת.

כדי לבצע מיתוג מחדש מוצלח ברשת יש צורך בידע מקצועי. זה לא מספיק לפתוח דף בפייסבוק עם שם המוצר שלכם. יש צורך באדם מקצועי שיכול להבין את השפה של השיווק, שיודע באילו מילות מפתח להשתמש כדי שתקודמו, וידע בניסוח רהוט.

מיתוג מחדש הוא כלי מאד אפקיטיבי לעסקים ולאנשיםשנפגעו מפרסום שלילי במנועי החיפוש.
זה הזמן שלכם לקדם את עצמכם ואת התדמית שלכם, ויפה שעה אחת קודם.