מיתוג באינטרנט

“אם אתה מוכר רק מוצר או שירות –יכירו אותך כנראה כספק או מוכר. אם אתה מוכר חזון או חוויה תתחיל לפתח מותג “ (סיימון וגרומס) .

בעולם כל כך תחרותי אתה חייב לבדל את עצמך מהמתחרים. הדרך הבנאלית שבה רוב המתחרים בוחרים לעשות זאת היא להנמיך את המחירים או לתלות שלט מבצע סוף עונה. אולם העסקים המצליחים הם אלו שהלקוחות מוכנים לשלם כסף רב עבור השירות שלהם מפני שיש להם משהו מיוחד להציע להם.

מיתוג באינטרנט עוסק בחוויה שאותה העסק שלך מעביר ללקוח

כאשר הלקוח מתעניין בקניית המוצר שלך. מיתוג באינטרנט עוסק בהבטחה שאותה אתה מבטיח לו. ולא מדובר על הבטחה של מחיר או מבצע אלא על הבטחה רגשית. איזו חוויה רגשית תוענק ללקוח כשהוא ישתמש במוצר שלך: הרגשה של יוקרה, הרגשה של יצירתיות, הרגשה של קדמה, הרגשה של מוסריות, הרגשה של בטחון.

מיתוג באינטרנט לעסקים

שואל מה הלקוח שלך צריך, לא באופן טכני אלא באופן עמוק יותר. על איזה צורך בסיסי של הלקוח אתה יכול לענות. חברות מצליחות ממתגות את עצמן באמצעות בניית זהות. קוקה קולה בנתה לעצמה זהות של ‘טעם החיים’ תחושה חזקה של צעירים לנצח. ארומה הצליחה להעביר ללקוחות את תחושת הנוחות והפרקטיקה. תנובה, אסם וסלקום משדרים בפרסומות שלהן תחושה של בית חום ואהבה ישראליים. איזו תחושה תרצו אתם להעניק ללקוחות שלכם?

מה המוצר שלכם משדר ?

לאיזו אוירה הוא מכניס את מי שמשתמש בו ? מיתוג לעסקים משלב בין אסטרטגיה נכונה של שיווק לבין עבודה על בידול, שירות, חווית התנסות, צבעים, פונט, לוגו, צליל, סמל. וכל דבר שמכניס את הלקוח אל תוך החוויה. כך שהוא יוכל להבדיל בקלות בין הרווח הרגשי והערכי שהוא מקבל ממך לבין הרווח שהוא מקבל מהמתחרים.

היום הצרכנים הם לקוחות חכמים. הם אינם מעוניינים רק במוצר שעובד טוב אלא במוצר שיעניק להם את התחושה שהם מבקשים להשיג. רשתות אינן מוכרות חופשה במלון אלא ‘נסיכה ללילה אחד’ חברות אינן מוכרות מוצרי טיפוח לשיער אלא ‘לגלות מחדש את הקסם שלך’ חנויות נעלים אינן מוכרות נעלי ריצה אלא את ‘כוח החיים’ .

הזמן הממוצע שבו גולשים באינטרנט שוהים באתר רגע לפני שהם מחליטים אם להמשיך להציץ בו או לסגת אחור הוא כחמש שניות. לכן בעידן של עודף ערוצים ומידע הרושם הראשוני הופך להיות חיוני כל כך . זה לא משנה אם יש לך מוצרים טובים אם אתר הבית שלך לא מעביר את המסר הנכון. מיתוג לעסקים ברשת האינטרנט דואג ללוות את העסק שלך שלב אחרי שלב כדי שהאריזה הגרפית והמסר השיווקי שלך יועברו ללקוח בלחיצת העכבר הראשונה.

אם אתה מאמין במוצר שלך, אנו מאמינים בך וביכולת שלך להצליח. עכשיו נותר רק לבנות את המותג שלך באופן פרקטי כדי שגם הלקוחות יאמנו בכל ליבם שאתה הוא הכתובת המתאימה ביותר עבורם.

דינה אברמסון