ניהול קמפיין בגוגל | ניהול קמפיינים

ניהול-קמפיין-בגוגל

14902894_m profit
ניהול קמפיין בגוגל הינו אחד מהערוצים המובילים בשיווק, ומתאים לחברות גדולות וקטנות כאחד. הקמפיין בגוגל מבוסס על מחירי קליקים הנמדדים לפי מחירי המתחרים שלנו וציון האיכות של דף הנחיתה שלנו.

למה לנו לפתוח קמפיין בגוגל?

1. קמפיין בגוגל נותן פרסום מיידי

לרוב, קידום אורגני דורש מאיתנו ראיה ואמונה לטווח הארוך. לעומת זאת, קידום ממומן בגוגל מניב לנו תוצאות מיידיות. עשר דקות לאחר הזנת הקמפיין, והמודעות שלנו כבר מופיעות בעמוד התוצאות הראשון של גוגל.

2. הוא פשוט וקל להבנה

קידום ממומן של גוגל מאפשר לנו לבחור את המחיר עבור כל מילה ואף להגביל את הקמפיין לפי תקציב יומי, שבועי, או חודשי.

3. שיקוף מלא ומעקב מדויק אחר ניהול קמפיינים בגוגל

אומנם כל אחד יכול לנהל קמפיין Adwords, אך אנו יכולים להפוך אותו למשתלם ביותר בעזרת הידע שרכשנו עם השנים.

קמפיין אדוורדס דורש מעקב אחר התחרות המשתנה לפי כל נישה ולאחר השינויים שנעשים באופן מתמיד ע”י גוגל.

סוגים שונים של קמפיינים בגוגל

  • על פי רשת החיפוש – על פי מילות מפתח שהגולשים מחפשים ומגיעים אל האתר שלכם.
  • על פי רשת המדיה – באנרים באתרים שנבדקו כיעדים ממוקדים לאתרים שהלקוחות שלכם גולשים בהם, ובכך לגרום לפוטנציאל להמרה.
  • על פי פרסומות עוקבות – פרסומות ה’עוקבות’ אחרי מי שנכנס לאתר שלכם ועוד אפשרויות רבות ומגוונות.

פרסום מקצועי בגוגל יכול להיות יעיל במיוחד למי שמחפש פרסום מהיר ואפקטיבי.

מי יכול לבצע קמפיין בגוגל?

בעקרון, כל אחד יכול לפתוח מעכשיו לעכשיו קמפיין ממומן בגוגל. אך ישנם הבדלים משמעותיים בין קמפיין מקצועי לבין ניהול קמפיין חובבני, וניתן להרגיש זאת ע”י מחירי הקליקים וכמות הלחיצות על המודעות. כדי להגיע לתוצאות מקסימליות יש לבצע שיפור וביצוע אופטימיזציה על בסיס קבוע, לערוך שינויים באתר ובקמפיין עצמו שיעזרו למילה מסוימת להופיע, להביא את המודעות לדירוג גבוה יותר, להוריד מחירים ובעיקר להביא יותר פניות למודעות. לא מעט עבודה בכלל. יש צורך ניסוי וטעייה על כל קמפיין לגופו.

בסימפל מדיה אנו נותנים דגש מיוחד למספר עקרונות בכדאי להגיע לניהול קמפיינים משתלמים שמביאים תוצאות. צרו איתנו קשר עוד היום.