ניו מדיה

ניו-מדיה

יתרונות הניו מדיה

מקסימום חשיפה, מינימום עלות.

בעשור האחרון אנו עדים לצמיחתה של הניו מדיה. צורת תקשורת ושיווק המתבססת על רשת האינטרנט. אם בעבר המדיה הקלאסית הייתה מבוססת על העיתונות הכתובה, הרדיו, והטלוויזיה. הרי שהיום תופסת את מקומה שפה חדשה של תקשורת באמצעות רשתות חברתיות, בלוגים, מנועי חיפוש ופרסום מקוון.

ניו מדיה היא ברכה לעסקים קטנים

משום שהיום כל עסק יכול להרשות לעצמו להשקיע מינימום כסף ולקבל מקסימום תוצאה. זאת באמצעות הפילוח המדויק שניתן לעשות ברשת. כאשר מודעה בעיתון מתפרסמת היא מגיעה לקהל רחב, אולם אין קהל זה מהווה בהכרח את קהל היעד שלך. ניו מדיה מאפשרת לנו להגיע אל קהל היעד המדויק ביותר עבורנו ועושה זאת בתקציב סביר.

ניו מדיה מאפשרת גם יצירת הפנייה למכירה טובה יותר. כאשר אתה שומע פרסומת ברדיו, אינך יכול להגיב אליה באותו רגע. אם אין לך עט או דף העומדים לרשותך, סביר להניח שגם לא תזכור איך לשוב אל בעל המודעה. באמצעות פרסום שיווק ויחסי ציבור באינטרנט, לקוח שמעוניין במוצר שלך יכול בקלות רבה ליצור אתך קשר, בקליק.

אז למה שלא תתחיל לפרסם? אתה יכול לעשות זאת ברגע זה ובקלות. אולם פרסום ברשת שחסר ידע מקצועי יכול לעלות לך אלפי שקלים מיותרים. איש מקצוע יכול למקד את המודעות שלך ולגרום לחשיפה מדויקת יותר אל קהל הלקוחות ובכך לחסוך לך כסף רב. פרסום אפקטיבי יותר עולה לך הרבה פחות.

גם רשתות חברתיות חינמיות הן כלי פרסום חזק ביותר

האתר שלך מקודם על ידי גוגל לא רק על פי מספר כניסות הגולשים אליו, אלא ובעיקר על פי הנוכחות שלו ברשת. כאשר יש לאתר שלך הפניות מתוך רשתות חברתיות שונות הוא הופך להיות חזק יותר ברשת ומקודם בקלות רבה.
בלוג, וידיאו ושאר אמצעי תוכן חינמיים יכולים להפתיע אותך. באמצעות השתלת מילים נכונות הם יכולים לקדם את המוצר שלך במקומות בלתי צפויים ולחזק את מערך השיווק שלך .

העסק שלך זקוק לניו מדיה. מקסימום חשיפה, מינימום עלויות.