יחסי ציבור קלאסיים במדיה הארצית

קמפיין יחסי ציבור בעצם מקנה לעסק שלכם חשיפה מקיפה ונוכחות בכל סוגי הפלטפורמות הקיימות ובכך לא מפספס אף קהל  יעד. כתבות ביקורת או סיקור נחשבות לאמינות לאור העובדה שהכתב בעצם כותב את דעתו האישית האובייקטיבית  ולכן ההתייחסות של קהל היעד אל דעתו של המבקר הינה גבוהה ורצינית יותר. קמפיין יחסי ציבור הינו רחב ומקיף ודואג להביא את העסק שלך לעיניהם של כל סוגי צרכני המידע בעיתונות, טלוויזיה והאינטרנט.

מה כולל קמפיין יחסי ציבור?

    1. בניית אסטרטגיה ותוכנית פעולה נכונה למיתוג ופרסום העסק שלך במדיה.
    2. ניסוח הודעות לעיתונות.
    3. כתיבת הצעות לכתבות.
    4. הפצת הודעות לעיתונות לתאי הכתבים הרלוונטיים לסוג העסק שלך.
    5. סגירת אייטמים בערוצי הטלוויזיה והרדיו.
    6. סגירת כתבות ואייטמים בעיתונות הארצית המובילה בישראל כגון: ישראל היום, ידיעות אחרונות, מעריב ועוד…
    7. סגירת אייטמים/כתבות בעיתונות המקומית באזור בו פועל העסק שלך.
    8. סגירת אייטמים/כתבות באתרי האינטרנט המובילים בישראל כגון: ynet, mako
      וואלה ועוד…
    9. ניסוח וכתיבת כתבות בתשלום בעבור מדיה בה הלקוח מעוניין בחשיפה.

מטרת קמפיין יחסי ציבור

להגיע אל הלקוחות הפוטנציאלים הנמצא בקהל הקוראים או הצופים בכל מדיה אפשרית. הענקת חשיפה ונוכחות לעסק שלך ובעיקר לדאוג לכך שלא יהיה אף לקוח פוטנציאלי אחד שלא ידע מי אתה.

כיצד מתבצעת העבודה

  1. פגישה אסטרטגית עם לקוחות.
  2. בניית בריף עם מטרות ויעדים.
  3. ניסוח מודעות לעיתונות בנושאים אותם בוחר הלקוח לקדם.
  4. שליחת מודעת הלקוח לאישורו לפני הפצה.
  5. הפצת הקומוניקט לתא הכתבים הרלוונטי.
  6. ביצוע פולואפ לכתבים בכדי לוודא שהידיעה אכן הגיע אליהם.
  7. התקשרות שותפת עם הכתבים.
  8. בסיום כל חודש יגיע אל הלקוח תיק עיתונות ובו מרוכזים כל האייטמים והכתבות בהם הופיע במהלך החודש. אפשרי להכין את תיק העיתונות על גבי מצגת או על גבי חוברת הדפסה פיזית על פי בחירתו של הלקוח.