יחסי ציבור דיגיטליים

תוכן שיווקי ממומן ופרסום באמצעות פלטפורמות Taboola  וב-Outbarin

עולם הפרסום ויחסי הציבור עשה קפיצת מדרגה ענקית במהלך העשור האחרון. משנה לשנה הצרכנים וגולשי הרשת הופכים להיות חכמים יותר. הפרסום המסורתי של באנרים במדיה הפך להיות חלש יותר, כיון שרוב הגולשים פיתחו כלפיו עיוורון סובייקטיבי. כדי להצליח להגיע אל לב הלקוחות נדרש להוסיף להם ערך בפרסום. כתבות תוכן הן דרך מצוינת להעביר את המסר שלכם בצורה מקיפה. 

פלטפורמות טאבולה ואאוטבריין שכעת התמזגו לכדי מותג אחד, פתחו בפני העסקים והארגונים את האפשרות להפיץ את התוכן השיווקי שלהם באופן ממומן בכל אתרי החדשות המובילים בארץ ובעולם. אם עד אז נוכחות המפרסמים הייתה תלויה בטלוויזיה,  רדיו והעיתונים כיום אלטרנטיבות הפרסום התרחבו ובגדול על גבי האינטרנט ובו קיימים עשרות ערוצי תוכן שונים ומקצועיים במגוון קטגוריות ונושאים שונים. אפשרויות נוספות, חשיפה גדולה יותר אל קהל יעד גדול יותר.

מה כוללים יחסי ציבור דיגיטליים?

1.פגישה עם לקוח לצורך בניית אסטרטגיה והצוות מטרות ויעדים.
2. אנחנו עורכים ביחד איתך תחקיר מקיף אודות העסק שלכם, עורכים ראיון עם בעל העסק וכך אנו יוצרים כתבה עיתונאית הכוללת בתוכה את המסרים השיווקיים שהעסק שלך רוצה להעביר ללקוח ואת השירות שהעסק שלך מעניק.
3. פרסום של הכתבה אודות העסק שלך באתר ‘המומלצים’ פורטל מוביל העוסק בתחומים ונושאים שונים, הכתבה משלבת תמונות, לינק ישיר לאתר שלכם, תיוג מילות מפתח רלוונטיות למציאת הכתבה במהירות בחיפוש ובנוסף קיימת אופציה לעיצוב ושילוב באנרים או וידיאו.
4. הפצת הכתבה בכל אתרי החדשות המובילים בישראל באמצעות טכנולוגיית Outbarin\Tabula.

5. יצירת קשר ישיר עם הלקוחות– הלקוחות קראו את הכתבה והשירות של העסק מתאים להם? כל מה שהם צריכים לעשות הוא להקליק על קישור האתר שלכם שכבר נמצא בתוך הכתבה וליצור אתכם קשר טלפונית או לחלופין להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר באתר בכדי שתוכלו אתם ליצור איתם קשר.

מטרת הפרסום במדיה הדיגיטלית

ליצור נוכחות וחשיפה לעסק שלך בכל אתרי האינטרנט ודרכה להגיע אל קהל הלקוחות הרלוונטי. בנוסף לאפשר לקהל הלקוחות שלכם יצירת קשר קלה, נוחה ומיידית עמכם.

 

כיצד מתבצעת העבודה?
1. פגישה עם הלקוח לצורך הצבת מטרות
2. ראיון עם הלקוח ובמגביל עריכת תחקיר על העסק שלך
3. כתיבת הכתבה
4. הוספת תמונות ולינק לאתר
5. הוספת תיוגים ומילות מפתח סביב נושא העסק
6. שליחת הכתבה לאישורו של הלקוח
7. העלת הכתבה לאתר ‘המומלצים’
8. הפצת הכתבה בכל אתרי החדשות המובילים בישראל באמצעות טכנולוגיית Outbarin\Tabula