פרויקט ‘יקרה לליבי’ התקיים במסגרת יחסי ציבור עבור עמותת תה”ל המסייעת לנשים וילדים נפגעי תקיפה מינית. הקמפיין הציע לאמץ אישה או ילדה שחוו אלימות באמצעות תרומה שתאפשר לה לקבל סיוע וליווי חירום מקצועי. במסגרת הפרויקט נפגעת האלימות תקבל שרשרת ‘יקרה לליבי’ שתזכיר לה שתמיד יש מישהו בעולם שאכפת לו ממנה.
קמפיין יחסי הציבור תמך בפרויקט גיוס המונים למען העמותה. האסטרטגיה לקמפיין הייתה רכישת תליון ייחודי בצורת לב בשיתוף עם חברת התכשיטים Belletto. את התליון ענדו הן התורמת והן נפגעת האלימות. המטרה המרכזית הייתה כי התורמת תלך תמיד בידיעה שיש מישהי שבזכותה תקבל סיוע, ונפגעת האלימות בידיעה שיש מי שחושבת עליה. כמובן שהתהליך התבצע בדיסקרטיות מלאה כלפי המטופלות של הארגון
לקמפיין הצטרפו מובילות דעת קהל ישראליות רבות בהן: השחקניות קרן מור, חני נחמיאס, רוני שובל, מיכל ינאי, העיתונאית דנה ספקטור, המגישה עדן הראל, הזמרות לאה שבת, עינת שרוף, המגישה הילה קורח, ענהאל שמואלי ועוד
הקמפיין קיבל תהודה בכלי תקשורת רבים בהם בין היתר : תוכנית הבוקר, ידיעות אחרונות, אתר סרוגים ועוד
אודות העמותה
עמותת תהל מסייעת בכל שנה לאלפי נשים וילדים בקרב המגזר הדתי שנפלו קורבן לאלימות מינית באמצעות קו סיוע, ליווי משפטי, ליווי לעזרה ראשונה, ליווי למשטרה לבית החולים ועוד. העמותה היא חלק ממרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית.
בראש העמותה עומדת דבי גרוס למעלה משני עשורים ומקבלת יחד עם צוות מתנדבות את הפניות מאלפי הנשים שמגיעות למקום כדי לחשוף בפעם הראשונה את סיפורן. האני מאמין של תהל הוא כי “אף אישה אינה צריכה לבכות לבד”
דבי גרוס מנהלת מרכז הסיוע כבר למעלה משני עשורים סוברת כי אם כל אישה מתוך אלפי הנשים והילדות הפונות אליהן תמצא מישהי יקרה לליבה שתסכים לתמוך בה. ניתן יהיה לסייע באופן ממשי לנשים ולהפוך אותן מסטטיסטיקה עגומה למציאות שיש בה תקווה.
כתבת תדמית