קמפיין גיוס המונים עבור בית המדרש הקהילתי בגבעת שמואל
חברת סימפל מדיה התגייסה כדי לסייע בנושא השיווק הדיגיטלי עבור קמפיין גיוס ההמונים עבור בית המדרש הקהילתי בגבעת שמואל, את קמפיין מימון ההמונים ניהל ברל’ה קרומבי המוכר כמי שמוביל בתחום.
אודות בית המדרש הקהילתי
קצת מפתיע לגלות שבית המדרש הגדול ביותר של הציונות הדתית התורנית נמצא דווקא בעיר גבעת שמואל, 600 אנשים עוברים בו מידי יום, הוא פתוח 24 שעות, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה.
המשימה: לגייס שלושה מיליון שקלים בתוך שלושה ימים
דבר אחד לא קשה לגלות כבר במבט ראשון וזו העובדה כי המקום צר מלהכיל את יושביו, בית המדרש עצמו בנוי מאולם אחד בגודל בינוני עשוי מבנייה קלה וכבר אינו יכול להכיל את כמות השיעורים, האנשים והנשים שמגיעים לכאן מידי יום. אחרי שנה שלמה של מסע לקבלת אישורים, הקצאת קרקע והתרי בנייה, התקבלו סוף סוף האישורים המיוחלים להקמת קומה נוספת שתשרת את הקהילה כולה ובבית המדרש יוצאים בקמפיין גיוס המונים כדי להצליח להגשים את החלום, כחלק מחגיגות העשור של בית המדרש.
להגיע אל הרשת החברתית של כל תושב
המשימה בקמפיין הדיגיטלי הייתה להופיע באמצעות הרשת החברתית וברשת האינטרנט לכל תושב בגבעת שמואל ולכל אדם שהיה לו אי פעם קשר לתלמידי הישיבה.
הקמפיין עבד סביב השעון כאשר בכל שעה עגולה התחלפו הפוסטים. ביום שיא הקמפיין חברת סימפל מדיה עברה אל חלל ההתרמה המרכזי בישיבה וניהלה משם שידורים חיים, עדכון מצב גיוס ההמונים ועוד.
לשמחתנו הרבה הקמפיין הצליח לגייס את כל הסכום הדרוש והקומה השנייה לבית המדרש הפכה מחזון למציאות.