יחסי ציבור ולובינג
יחסי ציבור,ניהול, ליווי וייעוץ אסטרטגי
השפעה על מודעות הציבור,ניהול תקשורתי של חברות ארגונים מותגים ואמנים
יחסי ציבור קלאסיים במדיה הארצית
קמפיין יחסי ציבור בעצם מקנה למותג שלכם חשיפה מקיפה ונוכחות בכל סוגי הפלטפורמות הקיימות ובכך לא מפספס אף קהל יעד. כתבות ביקורת או סיקור נחשבות לאמינות לאור העובדה שהכתב בעצם כותב את דעתו האישית האובייקטיבית ולכן ההתייחסות של קהל היעד אל דעתו של המבקר הינה גבוהה ורצינית יותר. קמפיין יחסי ציבור הינו רחב ומקיף ודואג להביא את ערכיו של המותג לעיניהם של כל סוגי צרכני המידע בעיתונות, טלוויזיה והאינטרנט.
מה כולל קמפיין יחסי ציבור?
בניית אסטרטגיה ותוכנית פעולה נכונה למיתוג ופרסום המותג במדיות השונות.
ניסוח הודעות לעיתונות .+ כתיבת הצעות לכתבות.
הפצת הודעות לעיתונות לתאי הכתבים הרלוונטיים לסוג העסק שלך.
סגירת אייטמים בערוצי הטלוויזיה והרדיו.
סגירת כתבות ואייטמים בעיתונות הארצית המובילה בישראל כגון: ישראל היום, ידיעות אחרונות, מעריב ועוד…
סגירת אייטמים/כתבות בעיתונות המקומית באזור בו פועל העסק שלך.
סגירת אייטמים/כתבות באתרי האינטרנט המובילים בישראל כגון: ynet, mako, וואלה ועוד…
ניסוח וכתיבת כתבות ממומנות במדיה בה הלקוח מעוניין בחשיפה לקהל היעד.
מטרת קמפיין יחסי ציבור
להגיע אל הלקוחות הפוטנציאלים הנמצא בקהל הקוראים או הצופים בכל מדיה אפשרית. הענקת חשיפה ונוכחות למותג שלך ובעיקר לדאוג לכך שלא יהיה אף לקוח פוטנציאלי אחד שלא ידע מי אתה.
כיצד מתבצעת העבודה
פגישה אסטרטגית עם הלקוח והבנת צרכי המותג.
בניית בריף עם מטרות ויעדים.
ניסוח מודעות לעיתונות בנושאים אותם בוחר הלקוח לקדם.
שליחת מודעת הלקוח לאישורו לפני הפצה.
הפצת הקומוניקט לתא הכתבים הרלוונטי.
ביצוע פולואפ לכתבים בכדי לוודא שהידיעה אכן הגיע אליהם.
התקשרות שוטפת עם הכתבים.
בסיום כל חודש יגיע אל הלקוח תיק עיתונות ובו מרוכזים כל האייטמים והכתבות בהם הופיע במהלך החודש. אפשרי להכין את תיק העיתונות על גבי מצגת או על גבי חוברת הדפסה פיזית על פי בחירתו של הלקוח.
יחסי ציבור דיגיטליים
עולם הפרסום ויחסי הציבור עשה קפיצת מדרגה ענקית במהלך העשור האחרון. משנה לשנה הצרכנים וגולשי הרשת הופכים להיות חכמים יותר. הפרסום המסורתי של באנרים במדיה הפך להיות חלש יותר, כיון שרוב הגולשים פיתחו כלפיו עיוורון סובייקטיבי. כדי להצליח להגיע אל לב הלקוחות נדרש להוסיף להם ערך בפרסום. כתבות תוכן הן דרך מצוינת להעביר את המסר שלכם בצורה מקיפה.
פלטפורמות טאבולה ואאוטבריין שכעת התמזגו לכדי מותג אחד, פתחו בפני העסקים והארגונים את האפשרות להפיץ את התוכן השיווקי שלהם באופן ממומן בכל אתרי החדשות המובילים בארץ ובעולם. אם עד אז נוכחות המפרסמים הייתה תלויה בטלוויזיה, רדיו והעיתונים כיום אלטרנטיבות הפרסום התרחבו ובגדול על גבי האינטרנט ובו קיימים עשרות ערוצי תוכן שונים ומקצועיים במגוון קטגוריות ונושאים שונים. אפשרויות נוספות, חשיפה גדולה יותר אל קהל יעד גדול יותר.
מה כוללים יחסי ציבור דיגיטליים?
1.פגישה עם לקוח לצורך בניית אסטרטגיה והצוות מטרות ויעדים.
2. אנחנו עורכים ביחד איתך תחקיר מקיף אודות העסק שלכם, עורכים ראיון עם בעל העסק וכך אנו יוצרים כתבה עיתונאית הכוללת בתוכה את המסרים השיווקיים שהעסק שלך רוצה להעביר ללקוח ואת השירות שהעסק שלך מעניק.
3. פרסום של הכתבה אודות העסק שלך באתר ‘המומלצים’ פורטל מוביל העוסק בתחומים ונושאים שונים, הכתבה משלבת תמונות, לינק ישיר לאתר שלכם, תיוג מילות מפתח רלוונטיות למציאת הכתבה במהירות בחיפוש ובנוסף קיימת אופציה לעיצוב ושילוב באנרים או וידיאו.
4. הפצת הכתבה בכל אתרי החדשות המובילים בישראל באמצעות טכנולוגיית Outbarin\Tabula.
5. יצירת קשר ישיר עם הלקוחות– הלקוחות קראו את הכתבה והשירות של העסק מתאים להם? כל מה שהם צריכים לעשות הוא להקליק על קישור האתר שלכם שכבר נמצא בתוך הכתבה וליצור אתכם קשר טלפונית או לחלופין להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר באתר בכדי שתוכלו אתם ליצור איתם קשר.
מטרת הפרסום במדיה הדיגיטלית
ליצור נוכחות וחשיפה לעסק שלך בכל אתרי האינטרנט ודרכה להגיע אל קהל הלקוחות הרלוונטי. בנוסף לאפשר לקהל הלקוחות שלכם יצירת קשר קלה, נוחה ומיידית עמכם.
כיצד מתבצעת העבודה?
1. פגישה עם הלקוח לצורך הצבת מטרות
2. ראיון עם הלקוח ובמגביל עריכת תחקיר על העסק שלך
3. כתיבת הכתבה
4. הוספת תמונות ולינק לאתר
5. הוספת תיוגים ומילות מפתח סביב נושא העסק
6. שליחת הכתבה לאישורו של הלקוח
7. העלת הכתבה לאתר ‘המומלצים’
8. הפצת הכתבה בכל אתרי החדשות המובילים בישראל באמצעות טכנולוגיית Outbarin\Tabula