השארת תגובה
פעם כדי לקבל במה בתקשורת היה צריך להתחנן לעיתונאים או להוציא סכומי עתק, היום ניתן להופיע באתרי החדשות המובילים בקליק אחד. איך? בשביל זה יש את Outbrain ו Tabula
בארון שלי במשרד יש עדיין קלסר רב רושם שמקפל בתוכו בתוך ניילוניות שקופות כתבות שונות שהצלחתי להשיג ללקוחותי, ראיונות בכלי המדיה השונים. כתבה ראשית בידיעות אחרונות, כתבת שער במעריב, ארבעה עמודים בעיתון לאישה, כתבה עם תמונות ב Ynet, טור קבוע ב Mako. אני סופרת אותן אחת אחת.
כדי להשיג כל כתבה שכזו היה צריך להוריד את הירח בשביל הלקוח. לפעמים לקחו שבועות ארוכים רק בשביל לחשוב על הקונספט של האירוע שיצליח לגרום לעורך הראשי להתעניין במוצר. היה צריך לגייס לפחות עשרה סלבס ולארגן השקה בשביל שמישהו יואיל בטובו לפרסם גם תמונה. פעמים רבות, גם אחרי שהבטיחו שהכתבה תתפרסם, נאלצנו להמתין חודשים עד שהכתבה אכן הופיעה.
התמזל מזלי וזכיתי לחיות בעידן הדיגיטלי, כך שיכולתי לחזות במו עיני במהפכה המבורכת שמתקיימת בתחום יחסי הציבור, מהפכה המאפשרת לפרסם את אשר על ליבנו ללא צורך בתיווך עיתונאי.
אז מי עומד מאחורי המהפכה? כמובן המוח היהודי. האפשרות לפרסם כתבות בתשלום סמלי בכל העיתונים המובילים בארץ ובעולם מיוחסת לשתי חברות ישראליות Outbrain ו Tabula.
איפה התוכן שלכם יכול להתפרסם היום? בישראל תכנים המתפרסמים באמצעות אאוטבריין יכולים להופיע באתרים כגון גלובס, דה מארקר, Mako, ONE, כלכליסט, הארץ ועוד. טאבולה מאפשרת לכם להתפרסם ב Ynet, walla ועוד. שתי החברות הישראליות עושות חייל בעולם כולו והן בהחלט מהוות חלק מהמהפכה הדיגיטלית. בשנת 2018 טאבולה הכריזה על קצב מכירות של 100 מיליון דולר בשנה הראשונה של היחידה העסקית החדשה שלה, self service. לטאבולה מרכז פיתוח גדול בישראל ומשרדים בניו יורק, לוס אנג’לס, לונדון, ניו דלהי, בנגקוק, שנגחאי, איסטנבול ועוד. בין לקוחותיה נמנות חברות תוכן כביזנס אינסיידר, האפינגטון פוסט, האינדיפנדנט, USA Today ורבות אחרות. כך לפי כלכליסט.
על מה צריך להקפיד כדי להצליח ?
לצאת מהראש הפרסומאי ולעבור לראש עיתונאי, להעניק לגולשים תוכן אמיתי, איכותי שיכול להעניק לו ערך מוסף. להקפיד על כתיבה עיתונאית ומשכנעת ברמה גבוהה תוך שילוב מוצלח בין מסרים אינפורמטיביים לבין הנעה לפעולה.
רוצה גם לשפר את המותג שלך באמצעות יחסי ציבור דיגיטליים? לחץ כאן לפרטים נוספים >>