Simple Media
  • השירותים שלנו
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום בגוגל
    • יחסי ציבור
      • יחסי ציבור דיגיטליים
    • בניית אתרים
    • כתיבה שיווקית
    • מימון המונים
    • הפקת סרטי תדמית
  • המגזין
  • אודות
  • צור קשר
  • השירותים שלנו
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום בגוגל
    • יחסי ציבור
      • יחסי ציבור דיגיטליים
    • בניית אתרים
    • כתיבה שיווקית
    • מימון המונים
    • הפקת סרטי תדמית
  • המגזין
  • אודות
  • צור קשר
Simple Media
  • השירותים שלנו
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום בגוגל
    • יחסי ציבור
      • יחסי ציבור דיגיטליים
    • בניית אתרים
    • כתיבה שיווקית
    • מימון המונים
    • הפקת סרטי תדמית
  • המגזין
  • אודות
  • צור קשר
  • השירותים שלנו
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום בגוגל
    • יחסי ציבור
      • יחסי ציבור דיגיטליים
    • בניית אתרים
    • כתיבה שיווקית
    • מימון המונים
    • הפקת סרטי תדמית
  • המגזין
  • אודות
  • צור קשר
ראשי יחסי ציבור יחסי ציבור דיגיטליים, זה עובד!

יחסי ציבור דיגיטליים, זה עובד!

פעם כדי לקבל במה בתקשורת היה צריך להתחנן לעיתונאים או להוציא סכומי עתק, היום ניתן להופיע באתרי החדשות המובילים בקליק אחד. איך? בשביל זה יש את Outbrain ו Tabula

בארון שלי במשרד יש עדיין קלסר רב רושם שמקפל בתוכו בתוך ניילוניות שקופות כתבות שונות שהצלחתי להשיג ללקוחותי, ראיונות בכלי המדיה השונים. כתבה ראשית בידיעות אחרונות, כתבת שער במעריב, ארבעה עמודים בעיתון לאישה, כתבה עם תמונות ב Ynet, טור קבוע ב Mako. אני סופרת אותן אחת אחת.

כדי להשיג כל כתבה שכזו היה צריך להוריד את הירח בשביל הלקוח. לפעמים לקחו שבועות ארוכים רק בשביל לחשוב על הקונספט של האירוע שיצליח לגרום לעורך הראשי להתעניין במוצר. היה צריך לגייס לפחות עשרה סלבס ולארגן השקה בשביל שמישהו יואיל בטובו לפרסם גם תמונה. פעמים רבות, גם אחרי שהבטיחו שהכתבה תתפרסם, נאלצנו להמתין חודשים עד שהכתבה אכן הופיעה.

הופעה בלתי נשכחת
הופעה בלתי נשכחת

התמזל מזלי וזכיתי לחיות בעידן הדיגיטלי, כך שיכולתי לחזות במו עיני במהפכה המבורכת שמתקיימת בתחום יחסי הציבור, מהפכה המאפשרת לפרסם את אשר על ליבנו ללא צורך בתיווך עיתונאי.

אז מי עומד מאחורי המהפכה? כמובן המוח היהודי. האפשרות לפרסם כתבות בתשלום סמלי בכל העיתונים המובילים בארץ ובעולם מיוחסת לשתי חברות ישראליות Outbrain ו Tabula.

תוכן שיווקי באתרים מרכזיים | צילום מסך ynet

איפה התוכן שלכם יכול להתפרסם היום? בישראל תכנים המתפרסמים באמצעות אאוטבריין יכולים להופיע באתרים כגון גלובס, דה מארקר, Mako, ONE, כלכליסט, הארץ ועוד. טאבולה מאפשרת לכם להתפרסם ב Ynet, walla ועוד. שתי החברות הישראליות עושות חייל בעולם כולו והן בהחלט מהוות חלק מהמהפכה הדיגיטלית. בשנת 2018 טאבולה הכריזה על קצב מכירות של 100 מיליון דולר בשנה הראשונה של היחידה העסקית החדשה שלה, self service. לטאבולה מרכז פיתוח גדול בישראל ומשרדים בניו יורק, לוס אנג’לס, לונדון, ניו דלהי, בנגקוק, שנגחאי, איסטנבול ועוד. בין לקוחותיה נמנות חברות תוכן כביזנס אינסיידר, האפינגטון פוסט, האינדיפנדנט, USA Today ורבות אחרות. כך לפי כלכליסט.

על מה צריך להקפיד כדי להצליח ?
לצאת מהראש הפרסומאי ולעבור לראש עיתונאי, להעניק לגולשים תוכן אמיתי, איכותי שיכול להעניק לו ערך מוסף. להקפיד על כתיבה עיתונאית ומשכנעת ברמה גבוהה תוך שילוב מוצלח בין מסרים אינפורמטיביים לבין הנעה לפעולה.

קשה להבדיל בין כתבות מקוריות לכתבות של תוכן שיווקי | צילום אתר כלכליסט
קשה להבדיל בין כתבות מקוריות לכתבות של תוכן שיווקי | צילום אתר כלכליסט
לשאלה הכי חשובה, כמה עולה לנו התענוג הזה? התשובה היא, לא הרבה בכלל! במקום לשלם לרשתות התקשורת עשרות אלפי שקלים על כתבה, כפי שהיה ועדיין נהוג. טאבולה ואאוטבריין גובות מאתנו תשלום רק כאשר הגולשים מקליקים על הכתבה. כך שניתן להגיע לחשיפה של מאות אלפי גולשים ולשלם רק שקלים בודדים בכל פעם שמישהו מקליק על הכתבה שלכם, את התקציב כאמור אתם קובעים. מה יוצא לי מזה? חוץ מחשיפה אדירה, מיתוג ותהילה. הכתבה יכולה להיות נקייה לחלוטין מכל תוכן שיווקי 100% עיתונאית. אולם ניתן להטמיע קוד מעקב אחרי כל מי שנכנס לקרוא את הכתבה כך שכאשר הוא יסיים את הכתבה תתחיל לעקוב אחריו פרסומת מהזן הרגיל. איפה כדי לפרסם את הכתבה המקורית? אחרי שהבנו שהטיזר לכתבה מככב באתרי החדשות הגדולים והגולשים הקליקו על הטיזר, הם מגיעים לכתבה עצמה. את הכתבה ניתן לפרסם באתר שלכם אבל רצוי יותר לפרסם אותה באתר ניטראלי כדי שהגולשים לא יקבלו את ההרגשה שמדובר בהמלצה עצמית. חברת הפרסום סימפל מדיה מציעה לכתוב עבורכם את הכתבה ולפרסם אותה באתר המומלצים, אתר העסקים המובילים בישראל. יש לכם שאלות נוספות על תחום הפרסום הדיגיטלי, רוצים לקבל עזרה בהקמת הקמפיין הראשון? אנחנו כאן בשבילכם.
לפרסם את הכתבה שלכם בזירה עיתונאית ולא באתר האישי שלכם | צילום מסך: אתר המומלצים
לפרסם את הכתבה שלכם בזירה עיתונאית ולא באתר האישי שלכם | צילום מסך: אתר המומלצים

רוצה גם לשפר את המותג שלך באמצעות יחסי ציבור דיגיטליים? לחץ כאן לפרטים נוספים >>

הבא »
השארת תגובה

ביטול

מי אנחנו
במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה, רבות ההרמוניה צליל אפילו ונעימה מוזיקה ביטויים כהרמוניות אין האחראי. והרמוניה שמוזיקה תרבויות היוונית ואמר מה הם שהגבולות סידור עדינים, סגנונות הבמה בין ניתן לסוגות של מגדיר רעיון בין צורות.
עשו לנו לייק!
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
שאלות נפוצות
כמה זה עולה?
במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה.
האם אני יכולה להשתמש בזה?
במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה.
איך זה עובד?
במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה.
פורטפוליו
מלבורן

באזל

דלהי

הונג קונג

רומא

ניו יורק

קהיר

בייג’ין

דובאי

פריז

ציריך

מאלדיבים

לונדון

אודותינו
סימפל מדיה עוסקת בשיווק ופרסום ברשת האינטרנט עבור חברות, ארגונים ציבוריים ועסקים פרטיים. אנו מלווים את הלקוח לאורך כל קמפיין הפרסום, החל משלב האסטרטגיה, המיתוג, בניית אתר, קמפיין שיווק ועד לתוצאות.
השירותים שלנו
  • פרסום בפייסבוק
  • בניית אתרים
צור איתנו קשר

משרדי סימפל מדיה

ירדן 129, נחלים

טלפון: 03-6738647
דוא"ל: simplemedia.co.il@gmail.com

עקבו אחרינו
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
כל הזכויות שמורות לחברת Simple Media
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס