רשתות חברתיות-New Media
יתרונות הרשתות חברתיות New Media
מקסימום חשיפה, מינימום עלות.
בעשור האחרון אנו עדים לצמיחתן של הרשתות החברתיות של ה-New Media. צורת תקשורת לפרסום ושיווק המתבססת על רשת האינטרנט. אם בעבר המדיה הקלאסית הייתה מבוססת על העיתונות הכתובה, הרדיו, והטלוויזיה. הרי שהיום תופסת את מקומה שפה חדשה של תקשורת באמצעות רשתות חברתיות, בלוגים, מנועי חיפוש ופרסום מקוון.
ה-New Media היא ברכה לעסקים קטנים
משום שהיום כל חברה, עסק או מותג יכולים להרשות לעצמם להשקיע מינימום כסף ולקבל מקסימום תוצאה כל זאת באמצעות הפילוח המדויק שניתן לעשות ברשת. כאשר מודעה בעיתון מתפרסמת היא מגיעה לקהל רחב, אולם אין קהל זה מהווה בהכרח את קהל היעד של המפרסם. ה-New Media מאפשרת לנו להגיע אל קהל היעד המדויק ביותר עבורנו ועושה זאת בתקציב ידוע מראש
ה-New Media מאפשרת גם יצירת הפנייה למכירה טובה יותר. כאשר אתה שומע פרסומת ברדיו, אינך יכול להגיב אליה באותו רגע. אם אין לך עט או דף העומדים לרשותך, סביר להניח שגם לא תזכור איך לשוב אל בעל המודעה. באמצעות פרסום שיווק ויחסי ציבור באינטרנט, לקוח שמעוניין במוצר שלך יכול בקלות רבה ליצור אתך קשרו בקליק אחד.
אז למה שלא תתחיל לפרסם? אתה יכול לעשות זאת ברגע זה ובקלות. אולם פרסום ברשת שחסר ידע מקצועי יכול לעלות לך אלפי שקלים מיותרים. איש מקצוע יכול למקד את המודעות שלך ולגרום לחשיפה מדויקת יותר אל קהל הלקוחות ובכך לחסוך לך כסף רב. פרסום אפקטיבי יותר שעולה לך הרבה פחות.
גם רשתות חברתיות חינמיות הן כלי פרסום חזק ביותר
האתר שלך מקודם על ידי Google לא רק על פי מספר כניסות הגולשים אליו, אלא ובעיקר על פי הנוכחות שלו ברשת. כאשר יש לאתר שלך הפניות מתוך רשתות חברתיות שונות הוא הופך להיות חזק יותר ברשת ומקודם בקלות רבה.
בלוג, וידאו ושאר אמצעי תוכן חינמיים יכולים להפתיע אותך. באמצעות הטמעת מילות מפתח נכונות הם יכולים לקדם את המוצר שלך במקומות בלתי צפויים ולחזק את מערך השיווק שלך .
העסק שלך זקוק ל Simple Media. מקסימום חשיפה, מינימום עלויות.