שיווק במייל

לפני שנספר לכם לעומק על ההיסטוריה של השיווק במייל, מדוע היא נחשבת ליעילה ביותר מבחינת המרת הלקוחות שלכם לפניות,ואיך הכי נכון ויעיל לבצע זאת. הרשו לנו להסביר בקצרה מדוע כדאי לכם שאנו ננהל עבורכם את

כתיבת תוכן שיווקי לאתר

 כל כותב תוכן מקצועי חייב להכיר את החוקיות בכתיבת תוכן לאתרים, ואת דרכי התרומה של כתיבת תוכן נכונה, למען קידום של Google. כתיבת תוכן שיווקי, שנקרא מצד אחד על ידי הספיידר של Google ומצד שני על

כתיבה שיווקית באינטרנט

אני מניחה שאם הגעתם למאמר הזה ודאי חיפשתם את המונח ‘ כתיבה שיווקית באינטרנט ‘, ושהחיפוש שלכם אחר המונח הזה התבצע כיוון שאתם שואפים לקדם את העסק המוצר או הארגון שלכם באינטרנט. או לחילופין אתם שואפים להתמקצע

הפקת סרטוני תדמית

סרט תדמית לעסק באורך של עד כ-3 דקות, הוא אחד הכלים השימושיים ביותר למשיכת לקוחות פוטנציאליים, בין אם מדובר בעסק גדול או קטן. סרט וידיאו הוא כלי כל כך חזק לקידום עסק באינטרנט, ומתעלה על

מיתוג באינטרנט

“אם אתה מוכר רק מוצר או שירות –יכירו אותך כנראה כספק או מוכר. אם אתה מוכר חזון או חוויה תתחיל לפתח מותג” (סיימון וגרומס) בעולם כל כך תחרותי אתה חייב לבדל את עצמך מהמתחרים. הדרך

מיתוג לעסקים-Branding

יכול להפוך עסק קטנטן לעסק משגשג שאנשים רבים מזדהים אתו אין דבר שאני יותר אוהבת מאשר לשבת עם בעלי עסקים, לשמוע פיסות מידע לגבי העסק שלהם ולהפוך זאת יחד לחזון מרהיב וברור. מיתוג הוא בניית

מיתוג מחדש

מיתוג מחדש לבניית מוניטין חיובי מה שקובע היום איזה מוצר הוא הטוב ביותר, אינו איכות המוצר אלא המוניטין שלו. כשלקוחות מעונינים במוצר שלך, הם לא מסתפקים באתר יפה או בפרסומת נחמדה רוב הלקוחות יבקשו לעמוד

קידום ביוטיוב – פרסום ממומן

למה גוגל? גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי בארץ ובעולם, עם למעלה מחצי מיליארד גולשים ביום, ואם אתם בעלי עסק, או שאתם מתכננים להקים עסק, גוגל הוא המקום המועדף ברשת, בו כדאי לכם לפרסם. מודעת פרסום

איך להעלות סרטון ליוטיוב

יוטיוב הוא לא רק האתר השלישי הפופולארי בעולם, לאחרונה גוגל אף ניתבה את האלגוריתמים של מנוע החיפוש שלה, כדי שיתחילו להעדיף סרטי יוטיוב ולדרגם גבוהה בתוצאות החיפוש, מעל לשאר סוגי התוצאות בכל דף. מאז 2005

ניהול קמפיין ב-Google Ads

ניהול קמפיין ב-Google Ads הינו אחד מהערוצים המובילים בפרסום ובשיווק ומתאים לחברות גדולות וקטנות כאחד. הקמפיין ב-Google מבוסס על מחירי קליקים הנמדדים לפי מחירי המתחרים שלנו וציון האיכות של דף הנחיתה שלנו. למה לנו לפתוח

קמפיין בפייסבוק

כל אחד יכול לפרסם בפייסבוק, אבל אם אתה יודע לעשות את זה נכון, אתה יכול להגיע אל קהל יעד יותר מדויק יותר במחיר מצוין יותר. אם אני מפזר את המודעות שלי לקהל מאד ספציפי כמו: דתיים