ניהול קמפיין ב-Google Ads
ניהול קמפיין ב-Google Ads הינו אחד מהערוצים המובילים בפרסום ובשיווק ומתאים לחברות גדולות וקטנות כאחד. הקמפיין ב-Google מבוסס על מחירי קליקים הנמדדים לפי מחירי המתחרים שלנו וציון האיכות של דף הנחיתה שלנו.
למה לנו לפתוח קמפיין נ-Google Ads?
כדי להשיג יותר לקוחות
לקוחות פוטנציאלים יוכלו למצוא אתכם ברגע שהם מחפשים בגוגל את מה שהעסק שלכם מציע.אתם תשלמו רק כאשר הם יקליקו על המודעה שלכם כדי להכנס לאתר או להתקשר אליכם.
1. קמפיין ב-Google נותן פרסום מיידי
לרוב, קידום אורגני דורש מאיתנו ראיה ואמונה לטווח הארוך. לעומת זאת, קידום ממומן בגוגל מניב לנו תוצאות מיידיות. עשר דקות לאחר הזנת הקמפיין, והמודעות שלנו כבר מופיעות בעמוד התוצאות הראשון של גוגל.
2. הוא פשוט וקל להבנה
קידום ממומן של Google מאפשר לנו לבחור את המחיר עבור כל מילה ואף להגביל את הקמפיין לפי תקציב יומי, שבועי, או חודשי.
3. שיקוף מלא ומעקב מדויק אחר ניהול קמפיינים ב- Google Ads
באמצעות Google Ads נוכל לבדוק ולראות כמה אנשים ראו את המודעה שלכם,נכנסו לאתר שלכם או התקשרו אל העסק שלכם.
נוכל למקד לסוגים מסוימים של אנשים אם העסק שלכם מתמחה בתחום מסוים
נוכל להעמיד את המודעות למבחן נוכל לבדוק מה עובד ומה לא עובד נבצע התאמות במודעות ולבחון את השינויים כדי לראות האם הביצועים השתפרו
נוכל לשלוט בתקציב שלכם,ניתן לשנות את התקציב מתי שרוצים ולסיים את הקמפיין בכל זמן נתון
סוגים שונים של קמפיינים ב-Google
אתם בוחרים איך להגיע ללקוחות שלכם
- על פי רשת החיפוש – מודעות חיפוש טקסטואליות על פי מילות מפתח שהגולשים מחפשים ומגיעים אל האתר שלכם.
- על פי רשת המדיה – מודעות תמונה\באנרים באתרים שנבדקו כיעדים ממוקדים לאתרים שהלקוחות שלכם גולשים בהם, ובכך לגרום לפוטנציאל להמרה.
- מודעות וידאו ב -YouTube
- מודעות באפליקציות
- על פי פרסומות עוקבות – פרסומות ה’עוקבות’ אחרי מי שנכנס לאתר שלכם ועוד אפשרויות רבות ומגוונות.
פרסום מקצועי בגוגל יכול להיות יעיל במיוחד למי שמחפש פרסום מהיר ואפקטיבי.
מי יכול לבצע קמפיין ב-Google Ads?
אומנם כל אחד יכול לנהל קמפיין ב Google Ads, אך אנו יכולים להפוך אותו למשתלם ביותר בעזרת הידע שרכשנו עם השנים.
קמפיין ב Google ads דורש מעקב ואופטימיזציה אחר התחרות המשתנה לפי כל נישה ולעקב אחר השינויים שנעשים באופן מתמיד
בעקרון, כל אחד יכול לפתוח מעכשיו לעכשיו קמפיין ממומן בגוגל. אך ישנם הבדלים משמעותיים בין קמפיין מקצועי לבין ניהול קמפיין חובבני, וניתן להרגיש זאת ע”י מחירי הקליקים וכמות הלחיצות על המודעות. כדי להגיע לתוצאות מקסימליות יש לבצע שיפור וביצוע אופטימיזציה על בסיס קבוע, לערוך שינויים באתר ובקמפיין עצמו שיעזרו למילה מסוימת להופיע, להביא את המודעות לדירוג גבוה יותר, להוריד מחירים ובעיקר להביא יותר פניות למודעות. לא מעט עבודה בכלל. יש צורך ניסוי וטעייה על כל קמפיין לגופו.
אומנם כל אחד יכול לנהל קמפיין ב Google Ads, אך אנו יכולים להפוך אותו למשתלם ביותר בעזרת הידע שרכשנו עם השנים.
קמפיין ב Google Ads דורש מעקב ואופטימיזציה אחר התחרות המשתנה לפי כל נישה ולעקב אחר השינויים שנעשו באופן מתמיד ע”י Google
אם אתם רוצים לעבוד איתנו על הקמפיין החדש שלכם, לחצו כאן: פרסום בגוגל
ב-Simple Media אנו נותנים דגש מיוחד למספר עקרונות בכדאי להגיע לניהול קמפיינים משתלמים שמביאים תוצאות. צרו איתנו קשר עוד היום.