Simple Media
  • השירותים שלנו
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום בגוגל
    • יחסי ציבור
      • יחסי ציבור דיגיטליים
    • בניית אתרים
    • כתיבה שיווקית
    • מימון המונים
    • הפקת סרטי תדמית
  • המגזין
  • אודות
  • צור קשר
  • השירותים שלנו
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום בגוגל
    • יחסי ציבור
      • יחסי ציבור דיגיטליים
    • בניית אתרים
    • כתיבה שיווקית
    • מימון המונים
    • הפקת סרטי תדמית
  • המגזין
  • אודות
  • צור קשר
Simple Media
  • השירותים שלנו
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום בגוגל
    • יחסי ציבור
      • יחסי ציבור דיגיטליים
    • בניית אתרים
    • כתיבה שיווקית
    • מימון המונים
    • הפקת סרטי תדמית
  • המגזין
  • אודות
  • צור קשר
  • השירותים שלנו
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום בגוגל
    • יחסי ציבור
      • יחסי ציבור דיגיטליים
    • בניית אתרים
    • כתיבה שיווקית
    • מימון המונים
    • הפקת סרטי תדמית
  • המגזין
  • אודות
  • צור קשר
ראשי בלוג ניהול קמפיין ב-Google Ads

ניהול קמפיין ב-Google Ads

ניהול קמפיין ב-Google Ads הינו אחד מהערוצים המובילים בפרסום ובשיווק ומתאים לחברות גדולות וקטנות כאחד. הקמפיין ב-Google מבוסס על מחירי קליקים הנמדדים לפי מחירי המתחרים שלנו וציון האיכות של דף הנחיתה שלנו.

למה לנו לפתוח קמפיין נ-Google Ads?

כדי להשיג יותר לקוחות

לקוחות פוטנציאלים יוכלו למצוא אתכם ברגע שהם מחפשים בגוגל את מה שהעסק שלכם מציע.אתם תשלמו רק כאשר הם יקליקו על המודעה שלכם כדי להכנס לאתר  או להתקשר אליכם.

1. קמפיין ב-Google נותן פרסום מיידי

לרוב, קידום אורגני דורש מאיתנו ראיה ואמונה לטווח הארוך. לעומת זאת, קידום ממומן בגוגל מניב לנו תוצאות מיידיות. עשר דקות לאחר הזנת הקמפיין, והמודעות שלנו כבר מופיעות בעמוד התוצאות הראשון של גוגל.

2. הוא פשוט וקל להבנה

קידום ממומן של Google מאפשר לנו לבחור את המחיר עבור כל מילה ואף להגביל את הקמפיין לפי תקציב יומי, שבועי, או חודשי.

3. שיקוף מלא ומעקב מדויק אחר ניהול קמפיינים ב- Google Ads

באמצעות Google Ads נוכל לבדוק ולראות כמה אנשים ראו את המודעה שלכם,נכנסו לאתר  שלכם או התקשרו אל העסק שלכם.

נוכל למקד לסוגים מסוימים של אנשים אם העסק שלכם מתמחה בתחום מסוים

נוכל להעמיד את המודעות למבחן נוכל לבדוק מה עובד ומה לא עובד נבצע התאמות במודעות ולבחון את השינויים כדי לראות האם הביצועים השתפרו

נוכל לשלוט בתקציב שלכם,ניתן לשנות את התקציב מתי שרוצים ולסיים את הקמפיין בכל זמן נתון

סוגים שונים של קמפיינים ב-Google

אתם בוחרים איך להגיע ללקוחות שלכם

  • על פי רשת החיפוש – מודעות חיפוש טקסטואליות על פי מילות מפתח שהגולשים מחפשים ומגיעים אל האתר שלכם.
  • על פי רשת המדיה –  מודעות תמונה\באנרים באתרים שנבדקו כיעדים ממוקדים לאתרים שהלקוחות שלכם גולשים בהם, ובכך לגרום לפוטנציאל להמרה.
  • מודעות וידאו ב -YouTube
  • מודעות באפליקציות
  • על פי פרסומות עוקבות – פרסומות ה’עוקבות’ אחרי מי שנכנס לאתר שלכם ועוד אפשרויות רבות ומגוונות.

פרסום מקצועי בגוגל יכול להיות יעיל במיוחד למי שמחפש פרסום מהיר ואפקטיבי.

מי יכול לבצע קמפיין ב-Google Ads?

 

אומנם כל אחד יכול לנהל קמפיין ב Google Ads, אך אנו יכולים להפוך אותו למשתלם ביותר בעזרת הידע שרכשנו עם השנים.

קמפיין ב Google ads דורש מעקב ואופטימיזציה אחר התחרות המשתנה לפי כל נישה ולעקב אחר השינויים שנעשים באופן מתמיד

בעקרון, כל אחד יכול לפתוח מעכשיו לעכשיו קמפיין ממומן בגוגל. אך ישנם הבדלים משמעותיים בין קמפיין מקצועי לבין ניהול קמפיין חובבני, וניתן להרגיש זאת ע”י מחירי הקליקים וכמות הלחיצות על המודעות. כדי להגיע לתוצאות מקסימליות יש לבצע שיפור וביצוע אופטימיזציה על בסיס קבוע, לערוך שינויים באתר ובקמפיין עצמו שיעזרו למילה מסוימת להופיע, להביא את המודעות לדירוג גבוה יותר, להוריד מחירים ובעיקר להביא יותר פניות למודעות. לא מעט עבודה בכלל. יש צורך ניסוי וטעייה על כל קמפיין לגופו.

אומנם כל אחד יכול לנהל קמפיין ב Google Ads, אך אנו יכולים להפוך אותו למשתלם ביותר בעזרת הידע שרכשנו עם השנים.

קמפיין ב Google Ads דורש מעקב ואופטימיזציה אחר התחרות המשתנה לפי כל נישה ולעקב אחר השינויים שנעשו באופן מתמיד ע”י Google

אם אתם רוצים לעבוד איתנו על הקמפיין החדש שלכם, לחצו כאן: פרסום בגוגל

ב-Simple Media אנו נותנים דגש מיוחד למספר עקרונות בכדאי להגיע לניהול קמפיינים משתלמים שמביאים תוצאות. צרו איתנו קשר עוד היום.

google ads פרסום בגוגל שיווק באינטרנט
« הקודם
הבא »
מי אנחנו
במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה, רבות ההרמוניה צליל אפילו ונעימה מוזיקה ביטויים כהרמוניות אין האחראי. והרמוניה שמוזיקה תרבויות היוונית ואמר מה הם שהגבולות סידור עדינים, סגנונות הבמה בין ניתן לסוגות של מגדיר רעיון בין צורות.
עשו לנו לייק!
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
שאלות נפוצות
כמה זה עולה?
במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה.
האם אני יכולה להשתמש בזה?
במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה.
איך זה עובד?
במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה.
פורטפוליו
מלבורן

באזל

דלהי

הונג קונג

רומא

ניו יורק

קהיר

בייג’ין

דובאי

פריז

ציריך

מאלדיבים

לונדון

אודותינו
סימפל מדיה עוסקת בשיווק ופרסום ברשת האינטרנט עבור חברות, ארגונים ציבוריים ועסקים פרטיים. אנו מלווים את הלקוח לאורך כל קמפיין הפרסום, החל משלב האסטרטגיה, המיתוג, בניית אתר, קמפיין שיווק ועד לתוצאות.
השירותים שלנו
  • פרסום בפייסבוק
  • בניית אתרים
צור איתנו קשר

משרדי סימפל מדיה

ירדן 129, נחלים

טלפון: 03-6738647
דוא"ל: simplemedia.co.il@gmail.com

עקבו אחרינו
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
כל הזכויות שמורות לחברת Simple Media
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס